شهرکرد- معاون برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: در ادارات و سازمان ها باید شرایطی فراهم شود که کارکنان و مدیران بجای فعالیت های روتین و روزمره بدنبال تحقیق و پژوهش باشند.

کارکنان و مدیران بجای  فعالیت های روزمره بدنبال تحقیق و پژوهش باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا شجاعی ظهر چهارشنیه در جمع خبرنگاران گفت: امروزه جهت جلوگیری از صرف هزینه های چند گانه و عدم صرف وقت باید نگاهمان به تحقیق و پژوهش تغییر کند.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده در جامعه نداشتن نگاه پژوهشی است که این مشکل  در سازمان ها، ادارات و نهادهای خصوصی نیز وجود دارد.

وی گفت:متأسفانه در نظام اداری بجای پیدا کردن راهکاری برای حل مشکلات همه بدنبال مقصر هستند، بنابراین باید در رویه نگرش ها و افکار افراد کار شود تا پژوهش و تحقیق در کشور نهادینه شود.

شجاعی در ادامه افزود: در ادارات و سازمان ها باید شرایطی فراهم شود که کارکنان و مدیران بجای  فعالیت های روتین و روزمره بدنبال تحقیق و پژوهش باشند که در راستای پیشرفت،توسعه و طراحی مسائل جدید گامی برداشته شود.

معاونت برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه استان افزود: اگر رویه کاوشگری در سازمان ها نهادینه نشود مشکلات به قوت خود باقی می ماند و طبق روال سال های گذشته کارگاه هایی برگزار میگردد که بیشتر موضوعات تحلیلی هستند و خروجی خاصی ندارند.

وی تأکید کرد: امسال با تشکیل کارگاه ها و استفاده از اساتید مجرب زمینه ای جهت توسعه و تحقیق و رویکرد جدید به پژوهش فراهم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.